blog de cris_kas

06 de febrer 2006

retalls d'un bloc de notes

M'estic mirant un bloc de notes vell.
Hi tinc anotat de tot:
  • Coses pendents de fer, algunes d'elles ja tatxades i d'altres que encara estan per fer.
  • el nom d'uns quants llibres que em faria gràcia llegir.
  • alguna temporada ha servit d'agenda i tinc el dia a dia registrat.
  • hi ha càlculs de quant em podria permetre pagar d'hipoteca si em vull comprar un pis.
  • també em serveix per als viatges i les sortides.
  • ...

01/VI/2003
Hi trobo uns dibuixos esquemàtics d'uns fòssils que vaig veure en el museu de Geologia de Barcelona. Es tracta de Pentacrinus scalaris, de l'ordre dels Crinoideus. El peduncle que va formant té forma estrellada i queden uns fòssils en forma d'estrelletes. Em va fer molta gràcia la forma com queda: una estrella de pedra ( sembla que algú s'hagi dedicat a tallar en forma d'estrelleta un trosset de pedra )
















(data indeterminada)
Trobo tot de paraules i uns numerets ... què serà? aaah si! ara me'n recordo. És d'algun llibre que m'estava llegint mentres anava en tren cap a Tàrrega.
Són les paraules que m'anava trobant i que volia consultar al diccionari. Com que no en tenia cap me les vaig anotar: (i amb parèntesi el que em semblava que era segons el context)

miosotis (una flor) p. 51 / chintz (un tipus de teixit) p.50 / remera (roba) p.52 / thermidor (estil culinari) p.55 / hagiógrafo ("escriptor") p.57 / lacrosse (esport) p.60 / estilo Chippendale / freno (ortodòncia) p.66 / prosapia p.80

Quin llibre era?

Blogged.com advanced web statistics