blog de cris_kas

27 d’abril 2013

Premis. abril 2013

1r Premi: dues entrades per a la Bloody Night Con 3

Edicions Bromera ha sortejat entre els lectors dues entrades per a la convenció Bloody Night Con valorades en 150 euros cadascuna (Normal Pass), que inclou seients reservats en la zona 3, entrades a panells, marxandatge i altres activitats, i la possibilitat de comprar fotografies i autògrafs.


El que calia fer per participar-hi era compartir la seva notícia en el bloc, a Facebook i a Twitter i enviar-los les dades personals al correu.
La resolució la van publicar el 25 d'abril i jo n'he estat l'afortunada !!!
 
El 4 i 5 de maig a Barcelona és quan es fa la tercera edició d'aquesta convenció sobre la sèrie de televisió Diaris de Vampirs (The Vampire Diaries) que està organitzada per KLZ Events. 
Enguany hi assistiran els actors Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Candice Accola (Caroline Forbes) i Nathaniel Buzolic (Kol).

Aquí el póster de la convenció:

Bloody Night Con 3





2n Premi: Estada de cap de setmana a l'Hotel Salat Resort

El diari Regió7 com a oferta per als seus subscriptors fa un sorteig d'una estada per a dues persones a l'Hotel Salat Resort de les Borges Blanques que inclou: estada d'una nit + esmorzar + sopar a la Masia Restaurant.

Tan fàcil que calia trucar al diari i deixar les dades abans del 25 d'abril per entrar al sorteig. El/la guanyador/a serà publicat el dia 27 d'abril. Doncs avui 27 d'abril al llegir el diari m'he endut la sorpresa !!!

 

(afegit a 3 de maig:)

El dia 30 d'abril encara vaig saber que havia guanyat en una altre concurs aixi que amplio a un 3r premi !!

 3r Premi: 1 foto Polaroid signada per Mario Vaquerizo

Havia participat en una aplicació-joc del facebook de les noves patates Lay's Xtra Ondulades. No vaig aconseguir màxima puntuació però entre tots els participants també hi havia sorteig de premis i em vaig trobar al correu això:

 ¡FELICIDADES! Has resultado ganador de la promoción "LAY'S XTRA ASCENSIÓN PATATA" con una de las 14 fotos Polaroid de Mario Vaquerizo, firmadas por el mismo.

 Així que resto a l'espera de rebre la foto perquè jo sé d'una persona a qui li farà il·lusió de tenir-la  :D !!

 

 

Blogged.com advanced web statistics