blog de cris_kas

08 de febrer 2006

friki total - CARTABLANCA

Sí, em puc considerar una friki. Voleu un exemple???
"CARTABLANCA"
Coneixeu el joc aquest? si home, el que surt per defecte en els windows a més del Solitari i el Pinball també (almenys en la versió XP) apart d'altres jocs per quan t'aburreixes.
Doncs jo deu ser que apart de ser friki m'aburreixo molt i fa un parell d'anys em vaig plantejar un repte: aconseguir finalitzar totes les partides que hi ha.
Quin és el quit de la qüestió? que hi havia 32.000 partides diferents.
- Cap problema -em vaig dir- amb uns vuit o nou anys fent unes 10 partides diàries de promig m'ho puc fer.
Però ha sorgit quelcom més. Al comprar-me un nou PC, amb el windows XP he vist que les partides possibles s'han multiplicat. Ara el repte és de 1.000.000 de possibilitats !!!!.
La veritat és que si faig les 32.000 partides (repte inicial) ja em consideraré satisfeta i podré dormir tranquila.
Actualment porto uns dos anys jugant-hi més o menys regularment i la xifra de partides jugades i resoltes (perquè si no la passo a la primera hi torno fins que no la resolc correctament) és de 8.365.
En totes les properes publicacions en aquest bloc aniré informant de l'evolució en aquest joc, fent el recompte de partides completades. hehehe.

Blogged.com advanced web statistics